afvallen:
Weg met de weegschaal

E

Wil jij dolgraag minder wegen?

E

Van die zwangerschapskilo’s af?

E

Komt er elk jaar wel een kilootje (of twee) bij?

E

Ga jij regelmatig op dieet om de kilo’s er af te krijgen? Met succes? Maar sluipen ze er vervolgens weer aan?

E

Ben je bang dat je de kilo’s er helemaal niet meer af krijgt als je eenmaal in de overgang zit?

E

Ben je het zat om keer op keer op dieet te gaan?

Tijd om het anders aan te pakken.

Ga je onder mijn begeleiding aan de slag om af te vallen dan:

N

ga je niet op dieet

N

heb je geen honger

N

leer je gezonder te eten

N

hoef je niet apart voor jezelf te koken

N

kan je gewoon hetzelfde avondeten eten als de rest van het gezin

N

is er geen eten of drinken dat verboden is

N

leer je gezondere keuzes te maken

N

gaan we aan de slag met voeding, bewegen, ontspanning en slaap

N

leer je in kleine stappen om je ongezonde gewoontes te veranderen in gezonde gewoontes – die je vol kan houden

N

verlies je 0,5 – 1,0 kilo per week (dat is 5 – 10 kilo in 10 weken)

N

voel je je steeds fitter en heb je steeds meer energie

We hebben om te beginnen 11 coaching sessies met huiswerkopdrachten. Tijdens het eerste gesprek bepalen we onder andere waar we als eerste mee aan de slag gaan, zodat jij snel resultaat merkt.

Je krijgt van mij het werkboek en eetschrift van Weg met de Weegschaal. Deze methode staat voor gezond afvallen en nieuwe gewoontes ontwikkelen.  Dit sluit naadloos aan bij mijn werkwijze en ideeën. Vandaar ook dat ik ben aangesloten bij Weg met de Weegschaal.

Je boekt het snelst resultaat wanneer je

  • tussen onze gesprekken door aan de slag gaat met het huiswerk dat je van me meekrijgt
  • het werkboek Weg met de Weegschaal leest en de opdrachten uitvoert die daar in staan
  • het eetschrift Weg met de Weegschaal leest en daar elke week iets uit uitprobeert
  • me appt of mailt wanneer je vastloopt.

Ben jij er klaar voor en supergemotiveerd om volledig “Op de gezonde toer” te gaan, op een manier die bij jou past en die jij de rest van je leven volhoudt? Zodat ook de kilo’s die je kwijt bent, er af blijven?

Zet nu de eerste stap.

Klik op de knop hieronder en maak een afspraak voor een gratis en geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Met voldoende ruimte om al je vragen te stellen.

Tijdens het gesprek geef ik je minimaal 2 tips waar je direct mee aan de slag kan. Het gesprek is online via Skype of Zoom. Dus je hoeft er niet eens de deur voor uit.

Het begon met een vrijblijvend intakegesprek met Merel om eens te praten wat ik met mijn gewicht/leefstijl wou en wat zij daar in zou kunnen betekenen. Nu een jaar later is er een hoop veranderd. Ik ben bewuster gaan eten, door etiketten te leren lezen weten wat je binnen krijgt en waar je op moet letten, meer groenten eten, meer water drinken in plaats van alleen maar mijn geliefde drankje cola light om maar eens wat te noemen. Ook meer bewegen is een vast patroon geworden. Voorheen had ik een broertje dood aan lopen en nu…… ik ben zelfs met hardlopen begonnen, wie had dat kunnen bedenken. Mede dankzij de adviezen van Merel ben ik hard op weg om mijn doel te bereiken. Een langdurig gezonde leefstijl, waarbij een passend gewicht vanzelf komt.”
Marjolein

Aanvankelijk dacht ik dat ik als vegetariër en fanatiek hardloper al veel wist over eten en bewegen. Toch kon ik me heel lang er niet toe zetten om net die paar kilo af te vallen waardoor ik een gezonder BMI en gewicht heb en me nog beter voel. Met de sessies van Merel lukte dat wel en had ik een goede stok achter de deur. Elke sessie had een duidelijk thema en dat maakt het leuk. Merel is rustig, begripvol en nooit veroordelend. Het accent ligt ook niet op calorieën tellen of wegen, maar op je eet- en beweegpatroon. Ik kreeg ook nieuwe inzichten waardoor het afvallen lukte en ik mijn eet-en beweegpatroon duurzaam aanpaste. In vier maanden tijd viel ik ruim 7 kilo af. Mijn BMI veranderde van 25,2 naar een gezonde 22,9. Bijkomend voordeel: ik ren ook sneller dan ooit!
 Marcella van Doorn

Heb je een aanvullende zorgverzekering? Check dan hier of jouw zorgverzekering (een deel van) de kosten vergoed.

Tijd om het anders aan te pakken.

Ga je onder mijn begeleiding aan de slag om af te vallen dan: